Loading...

La força d’una bona història.

DETALLS DEL PROJECTE

CLIENT: ARTCAVA

Can batlle, una masia de més d’un miler d’anys, l’origen de la vinya a Catalunya i un projecte innovador encapçalat per un equip de tres emprenedors és el centre d’aquest Storytelling.

Disseny de la nova imatge del Cava Palagó. En cada varietat hem jugat amb una gamma cromàtica molt atrevida; colors vius per a un equip jove. El fons de l’etiqueta el representem amb el mapa cartogràfic de la zona, on situem el jaciment de l’origen de la vinya, la població i Can Batlle. En la banda de l’etiqueta també hi apareixen els tres artífexs: l’enòleg, el pagès i el gourmet. En el disseny de l’etiqueta hem pretès reflectir els tres elements principals d’aquesta història.

Enoturisme. Per potenciar les visites a Artcava desenvolupem dos elements gràfics: un desplegable i diferents postals. En el desplegable expliquem els diversos elements que formen part de l’univers artcava jugant amb els colors corporatius que vam decidir a l’hora de dissenyar les etiquetes. També utilitzem el desplegable com a peça proactiva per als visitants afegint-hi una frase i un hastag perquè la gent immortalitzi el moment en què tastaran el cava compartint la imatge a les xarxes. 

Tipus de projecte: Gràfic, Branding